Pounds of Pain! Pack
Kick that arsenal into high gear with 15 exclusive weapons for EDF’s strength junkies! Pounds of Pain! The EDF Battle Armor Weapons Pack puts brutality on display with 8 new weapons for EDF’s Battle Armor, including the Grimhegern Splitzer b Rocket Launcher. Trooper and Tactical Armors also get exclusive upgrades like the RLF-17 Floorboard Rocket Launcher and the VanSnaster SpreadBurst Assault Rifle. Feel the power of exclusive Earth Defense Force weaponry today!