Paladins Champions Pack
"Every Paladins Champion. Forever. " Purchasing the Champions Pack will immediately unlock all 35+ Champions currently in Paladins. Plus, you’ll also get all future Champions as soon as they are released. If you previously unlocked Champions in Paladins, your account will be refunded the gold value for those Champions when you purchase the Champions Pack.