N7 Collector's Edition
Congratulations on purchasing the N7 Collector's Edition. Rip through your enemies using new N7-grade weapons, including N7 Crusader shotgun, the N7 Hurricane fully automatic submachine gun, the N7 Valiant sniper rifle and the sleek N7 Eagle handgun. Plus, strut around the Normandy sporting a new N7 themed in-game hoodie with your friendly robotic mechdog companion at your feet.