The Rebellion Multiplayer Expansion opens two new fronts against the Reapers: Firebase Jade’s jungle reservoir and Firebase Goddess on Thessia. In-game reinforcement packs now include three new weapons (Reegar Carbine, Krysae Sniper Rifle, Cerberus Harrier) as well as equipment, consumables, and six new classes from species that have lost lives or whole planets to the Reapers: Quarian Engineer and Infiltrator, Vorcha Soldier and Sentinel, Phoenix Adept and Vanguard. The battle continues – hold the line!