Lonely Mountains: Downhill - Redmoor Falls
Gear up for a trip around the lost trail of Redmoor Peaks in this free DLC. Take a chance on the new challenges to win the water elemental customization set. Features: - One trail with exciting challenges and two resting places awaits you - Gear up with new outfits, backpacks and paint job from the water elemental set - Experience the beauty of Redmoor Peaks on the all-new trail - Make a name for yourself on the leaderboard Return to the Lonely Mountains once again with Redmoor Falls.