Life Is Strange - Directors' commentary
An exclusive behind the scenes interview with the team at DONTNOD as they discuss the inspirations and challenges they faced when creating the critically and award winning Life is Strange. No fan will want to miss this. Life Is Strange is a five part episodic game that sets out to revolutionise story based choice and consequence games. Features - A beautifully written modern adventure game - Rewind time to change the course of events - Multiple endings depending on the choices you make - Striking, hand-painted visuals - Distinct, licensed indie soundtrack featuring alt-J, Foals, José González & more...