Knights of Braveland: Fantastic Beasts
This add-on augments the game with a number of fearsome new bosses. In addition, you will now be able to play as a new hero, the mighty Wizard, who can defeat fantastic beasts with hunter's gear. Original Knights of Braveland game required.