Jotunn Skølldir - Awesomenauts Assemble! Skin
This content will unlock a skin for Skølldir in Awesomenauts Assemble! If you have not unlocked this character yet, purchasing this skin will automatically unlock it. The skin-design and sound effects vary depending on whether the player is currently playing for the Red or the Blue team. The Jotunn Skølldir skin does NOT have a unique voice over.