Joan of Arc DLC
The bloodlust continues with Joan of Arc joining the heat of battle! Joan comes with her own unique church environment. Think you've mastered all the characters? Then try Mac, the host of the new season as well as a playable chameleon character. The DLC pack also comes with a new Generals campaign for Joan.