Island Saver: Fantasy Island
Mythical Adventure Awaits! Suit up, Bionaut and get ready for an awesome new adventure! The Floating Islands and it’s amazing mythical creatures need you. Use your trash blaster to help save the minotaurs, dragons, unicorns and other mythological bankimals that inhabit the islands! Plus use your money sense to help Rainbow Cat’s smoothie business get back up and running .