Island Saver: Dinosaur Island
Prehistoric Dinosaur Adventure! Dust off your trusty Trash Blaster and get ready for a new super-sized adventure! Another Savvy Island needs your help! And this one’s filled with fearsome dinosaur bankimals! Meet Newton, Pigby’s inventor friend, and use your money sense to help him escape his debt.