Invincible Pack
More cheats than you'll know what to do with. Never worry about dying or running out of ammo! Unlock the Get Down Cheat that makes you ultra limber. Super Saints gives you better guns and better health while Ultimate Clip ensures that you're always ready to fire. Get Infinite Mass for your vehicle plus Super Explosions and you'll be ready for anything!