Insurgency: Sandstorm - Nightstalker Gear Set
Become the night with the Nightstalker Gear Set for the Insurgent team. Contains five cosmetic gear pieces: - Full Face Helmet with Shemagh - Shoulder Cloak and Vest - Handwraps - Combat Cargo Pants - Combat Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.