Golf With Your Friends - Olympus Odyssey Course
You and your friends have been summoned to the fabled mini golf course in the sky! Home to the Gingy race who oversee all things golf in the world, Olympus is a proud and storied city located high up in the clouds. 18 high altitude holes brimming with magic and wonder are available now!