Golf With Your Friends - Legends of Olympus Pack
Honour the storied past of the Gingy's homeland with the Legends of Olympus Pack! Olympus is a land of myths and monsters, warriors and heroes, and some pretty good golfers too! This pack contains the following cosmetic items for your ball: Gorgon Minotaur Corinthian Helmet Winged Hat of Hermes Olympian Wig Trireme Charon's Ferry Zeus' Lightning Souls Trail Olympian Vase Dress to impress with the brand new Legends of Olympus Pack. After thousands of years its safe to say these items will never go out of style, and all in a monstrously good selection.