Frostpunk 2: Sandbox Beta
Available 15-22.04.2024 Purchase beta access to receive a limited, 7-day access to the fragment of the game’s sandbox mode (Utopia Builder Preview) in April 2024. Frostpunk 2: Beta Access does not include the Frostpunk 2 base game.