Ford Shelby GT500
Feel the adrenaline of driving a Monster. The Shelby GT500 is a high performance variant of the Ford Mustang, delivering more than 800HP. A legendary car born for more power, performance and handling. PRE-ORDER NOW and get an exclusive early access to the legendary Ford Shelby GT500.