Fendt 900 Black Beauty
Expand your Farming Simulator 17 experience with the Fendt 900 Black Beauty DLC. Once downloaded, the additional tractor will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them. Please note that this tractor DLC is included within the Season Pass offer. If you already own the Season Pass, there is no need to purchase this DLC.