Fan selected Officer Graphic Set
Below officer graphics will be added. These officers were selected by fans from among previous titles. ▼Added Officers Graphics Cao Cao/Zhuge Liang/Lu Bu/Sima Yi/Diao Chan/Da Qiao/Tao Jun/Zhao Yun ▼To Use Select "EDIT OFFICER." Under "EDIT HISTORICAL OFFICERS" choose "EDIT FACIAL GRAPHICS" and select one of the applicable officers listed above. The available face graphics will appear. Choose the appropriate graphic from the Special tab. Following this, you will be able to use it in both MAIN and HERO MODES.