Escalation: Pack 2 [FR]
NOTE: For use only with the French version of Black Ops. Escalation contains 5 all-new maps; featuring 4 Multiplayer maps and an epic, star-studded Zombies experience with new playable characters. Battle it out in "Hotel" on the roof of a luxury hotel & casino in old Havana; "Convoy" delivers close-quarters combat near an ambushed US military convoy; "Zoo" takes you on a wild ride in an abandoned Soviet Russian Zoo; "Stockpile" is set in a Russian farm town housing secret WMDs. For Zombies fans, "Call of the Dead" features a cast of iconic horror film stars battling zombies on a Siberian island.