Enlisted - HT-130 Squad
This pack includes: - Premium Tank Crew + HT-130 Flamethrower Tank (Rank 3, USSR) - 300 Gold The HT-130 is a flamethrower tank of the Soviet Union, created based on the T-26 and specially adapted for providing fire support and destroying fortified enemy positions. The flamethrower on the tank's turret is capable of projecting a stream of flammable mixture over significant distances, making the HT-130 an effective weapon in offensive operations. As auxiliary armament, it is equipped with a 7.62mm caliber DT machine gun. The HT-130 retains many characteristics of the T-26, including maneuverability and sturdy armor composed of multilayered steel plates.