DYNASTY WARRIORS 9: Zhong Hui "Racing Suit Costume"
This content will be discontinued on December 31, 2024. You will still be able to enjoy the content you have purchased. An additional costume for Zhong Hui "Racing Suit Costume" will be available for use. ▼How to use the content From the title screen, select Gallery - Characters, and then select Zhong Hui. From Change Costume, select Regular Costume.Alternatively, proceed to a Hideaway while playing the game, select Change Costume, select Zhong Hui, and then select the costume.Note: To select Zhong Hui, you must have progressed the game to a point in which the character can be selected as a character.