DYNASTY WARRIORS 9: Cao Pi "Racing Suit Costume"
This content will be discontinued on December 31, 2024. You will still be able to enjoy the content you have purchased. An additional costume for Cao Pi "Racing Suit Costume" will be available for use. ▼How to use the content From the title screen, select Gallery - Characters, and then select Cao Pi. From Change Costume, select Regular Costume.Alternatively, proceed to a Hideaway while playing the game, select Change Costume, select Cao Pi, and then select the costume.Note: To select Cao Pi, you must have progressed the game to a point in which the character can be selected as a character.