Duke's Big Package
With Duke’s Big Package, use the extra juice from your Ego Boost to help get by the game’s massive bosses. Have a laugh with Big Head Mode, and see what all the babes and aliens look like with giant melons. Customize your look with the Lady Killing Wardrobe in multiplayer with a collection of killer threads to put Duke in.