DOA5LR Ultimate Jann Lee Content
Includes the following 2 costumes for Jann Lee: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 *You must have the latest update installed before using these costumes. *Be careful not to re-purchase costumes you already own from DOA5U.