DOA5LR High Society Costume - Marie Rose
A costume for Marie Rose, featuring a weekend outfit for a young Lady. *This costume for Marie Rose is also included in the full set that includes 17 costumes. Please do not purchase both the full set and the individual content. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR41 is required. *You must purchase the relative character before you can use this content.