DOA5LR Gust Mashup Swimwear - Rachel & Ruenheid
A costume for Rachel, based on the outfit of Ruenheid Ariarhod from "Nights of Azure 2: Bride of the New Moon". *There is also a full value set available. Be careful not to purchase the same content twice. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR47 is required. *You need to own the relative character to use this content.