DOA5LR Costume Catalog LR51
This free download is required in order to use the following content for DEAD OR ALIVE 5 Last Round. Content included: "Halloween Costumes 2017" Characters: Marie Rose, Honoka, Leifang, Hitomi, Kokoro, Phase 4, Helena, Christie, Sarah, Alpha-152, Jann Lee, Ein, Zack, Rig, Jacky, Bayman, Leon, Naotora Ii *The costumes cannot be used with this download alone. *You must have the latest update installed in order to use this content.