DOA5LR Costume Catalog LR41
This free download is required in order to use the following content for Dead or Alive 5 Last Round: - High Society Costume Set - Marie Rose Pop Idol Costume - Honoka Pop Idol Costume *Costumes displayed become available with the purchase of the High Society Costume Set or the New Costume Pass 6. *The costumes cannot be used with this download alone. *You must have the latest update installed in order to use this content.