Detective Holmes: Hidden Object Games
HELP SHERLOCK HOLMES AND DR.WATSON IN THIS EXCITING ADVENTURE! Arthur Conan Doyle's detectives are conducting a new investigation. If you love detective stories, adventures, unexpected turns of a plot – this game is for you. Test your powers of observation during a search for clues in the most unexpected places. One minor detail can be the key to solving the mystery. Features: - realistic scenes featuring your favorite characters - this is TRULY free hidden objects detective game - diverse game locations: find the hidden objects , spot the differences, find pairs or specific creations. - most of the objects are genuine antiques! - innovative system of photo hints for hidden items Solve the puzzle based on the stories of Arthur Conan Doyle. Good luck with your investigation!