Desperado Penny - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Penny Fox" content. You MUST own the Penny Fox content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Penny Fox in Awesomenauts Assemble!