DEAD OR ALIVE 5 Last Round Hitomi Halloween Costume 2014
Trick or Treat! This is the 2014 Halloween costume for Hitomi! Notes: *There is also a specially priced pack that includes all Halloween costumes for the 31 characters, including Hitomi! *You must have the latest update installed before using these costumes.