Club Pride Pack
Take full control of your club’s look with the Customization Bundle, designed to bring personality and style to every match. Whether you’re dominating the league or making a statement on the pitch, this exclusive bundle allows you to stand out with a fully customized look. Club Pride Pack: Phosphorus Kit - Suit up in a striking design that represents your squad. Haifisch Boots – Move with confidence in premium boots built for style. Orange Ball – Make every touch count with a signature ball. Bruine Gloves – Give your keeper the edge with pro-level gloves. Fierheid Emblem – Showcase your identity with a bold team crest. Emerald Stadium – Play in a home ground that truly matches your club’s legacy. Upgrade your squad’s appearance and leave your mark on the field!