Call of Duty 2: Bonus Map Pack
FREE -- Two all-new Call of Duty 2 multiplayer maps bring combat realism to new heights. Both are for online, split-screen, and system-link play. This pack is only compatible with the English language version of Call of Duty 2 and is not authorized for download in Germany, Switzerland or Austria. Vossenack, Germany challenges you with limited cover and varied terrain. Wallendar, Germany is perfect for squad-based combat, including hidden paths, rubble, and high-cover areas. Its war-torn cityscape embodies World War II-style urban warfare.