Bravely Scoop IV: Eternal Fantasy - Awesomenauts Assemble! Skin
This content will unlock a skin for Scoop in Awesomenauts Assemble! This premium skin comes with an all-new, fully customized voice set. If you have not unlocked this character yet, purchasing this skin will automatically unlock it.