Rumble like the thunder by wielding these deadly weapons to strike your enemies as fast as lightning. This weapons pack contains both a sword and a dagger. Lightning Sword: Deadly, precise, and thunderously devastating. Lightning Dagger: Perfectly balanced and charged with lightning.