This Prince of Persia–inspired pack contains an outfit, a sword, a dagger, a mount skin, an eagle skin, and an outfit dye. - The Sand Outfit made of light extravagant fabric that lets you move with fluid grace. - The Sand Sword that can heal its wielder. - The Dagger of Time containing sands that legend says can control time. - The Sand Horse mount that seems to slow time itself as it speeds across the dunes. - The Sand Eagle, a mysterious being that gives the impression of gliding on the currents of time itself as it soars through the air. - The Hourglass of Time, a talisman shaped like an hourglass. According to legend, one such vessel was thought to contain sands that held a power that would wreak havoc if unleashed. - The Desert Sands Initiate of Alamut, a dye that uses shades of the desert and the dunes for this outfit.