Asphalt Legends UNITE - Epic Ajlani Drakuma Christmas Pack
Limited-time bundle available from 12-20-2024 to 01-20-2025! Add this amazing supercar to your garage! This pack includes: - 85 Ajlani Drakuma Blueprints - 10 Ajlani Drakuma Card Packs - 5 million Credits* *Credits are an in-game currency that can be earned for free by completing races. They can be used to obtain items from the shop, upgrade your vehicles, and more...