Asphalt Legends UNITE - Bentley Continental GT3 Key Pack
Limited-time bundle available from 12-20-2024 to 01-20-2025! Add this amazing supercar to your garage! This pack includes: - 1 Key to unlock the Bentley Continental GT3 - 10 Bentley Continental GT3 Card Packs - 2 million Credits* *Credits are an in-game currency that can be earned for free by completing races. They can be used to obtain items from the shop, upgrade your vehicles, and more...