American All-Stars Car Pack
Expand your garage with 3 All-American icons! Grand Duke: The king is back! This derby classic is so tough and heavy hitting it'll survive even the craziest races! Wildking: A true American icon with lots of muscle and a surprising amount of agility. Little Thrasher: Stand out from the masses with this strong truck that packs a punch. This DLC pack is also included in the Season Pass.