Additional Scenario "The God of War, Surrounded"
The scenario "The God of War, Surrounded" will be added. ▼The God of War, Surrounded After Liu Bei successfully enters Shu, he entrusts the military force of Jing Province to Guan Yu. Guan Yu moves out to take the Fan Castle in Xiangyang, but he in turn in pressed by the Wu force, which came to answer the request for help from Cao Cao. A pincer maneuver by Wu and Wei – a great peril approaches the bravest of the heroes.