Aaero 1000DaysWasted: Drum & Bass Pack
Play 3 new drum & bass tracks, "The Sickness", "Rage" and "Dissonance Constant" from 1000DaysWasted! Return to the world of Aaero directly after the events of the main game and prepare to trace ribbons and shoot enemies at the blisteringly fast pace of drum & bass. British born producer / DJ 1000DaysWasted is a Beatport and Juno Top100 artist with over 14 chart hits, his signature style is best described as Liquid Neurofunk.