7,560 Signature Pack - Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Get 7,560 R6 Credits, an exclusive Fronds of Silver signature weapon skin, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 7,560 R6 Credits pack. Only available while this season lasts, so get it before it’s gone. R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items including the premium battle pass, new operators, and cosmetic items such as weapon and operator skins, and to trade in the Marketplace.