Stranger of Sword City
STRANGER OF SWORD CITY is the next step in the evolution of the traditional dungeon RPG genre, which will be released on the Xbox One. This title contains the three core elements of attraction for dungeon RPGs: character creation, conquering various dungeons, and dungeon crawling gameplay. Furthermore, our experience and know-how with a large number of titles within the Dungeon RPG genre has allowed us to create enhanced support features that allow our users to enjoy the title to their hearts content. Players will be able to switch between the beautiful and fantastical art style of Yoko Tsukamoto, or the art style of Oxijiyen, an artist renowned for their cute character graphics, for the NPC illustrations in game. Break through the impregnable labyrinths alongside your fellow adventurers, and find a way back home from this alternate world.