Digerati Pixel Art Bundle Part 1
This bundle contains the following awesomely pixel-powered games: Slain: Back From Hell – battle through a blighted land in this bloody, brutal adventure and Unity Awards finalist for ‘Best 2D Visual Experience’. Uncanny Valley – an unsettling survival horror where nothing is as it seems. Play through multiple times to reveal all its darkest secrets. DreamBreak – explore a pixel-art cyberpunk city in this mystifying indie curio and alternate post-Cold War USSR adventure. Bleed – this 2D action-platformer and indie smash hit delivers a breakneck combination of stylish, acrobatic dodging and fluid, challenging gameplay.