Zombie Army 4: Mission 6 - Dead Zeppelin
The resistance airfield might have been saved, but a killer Zeppelin is still on the loose! The deadhunters’ only option is to chase that damned dirigible back to its lair and send it back to whichever Hell it came from! Will you make it on time, or will more of the living fall to its horrifying weaponry? Dead Zeppelin is the third mission in Death From Above, a chilling new three-part Zombie Army 4: Dead War Campaign! Buy now and take to the terrifying skies in this 1-4 player mission, complete with new sinister locations to fight through, collectibles, achievements and more! The Hell Cult may be defeated – but the terror lives on!