Zombie Army 4: Lee No. 4 Bolt-Action Rifle Bundle
The British Army’s standard-bearer for over 50 years, the Lee No. 4 is capable of packing a lethal punch when called upon in battle! This steady-firing powerhouse is best suited at medium to long ranges – slow, but extremely powerful, this is the ultimate Giant Killer! This Weapon Bundle contains; - The Lee No. 4 Rifle - 2 Charms (Hector’s Lucky Charm, Pilot Wings) - 2 Bespoke Weapon Skins (Ceremonial, Spitfire)