Zombie Army 4: Holiday Weapon Skins
The weather outside may be frightful, but you can bring the seasonal spirit everywhere with these Holiday weapon skins*! Deck the hells with these present wrapped weapons and give your enemies a real gift, decimation! *Skins apply to all weapons included in the base game, and are not compatible with DLC weapons.