Zombie Army 4: Holiday Season Headgear Bundle
It was the night before the apocalypse, and all through the house, not a creature was stirring…except for the hordes of zombies coming to tear you limb for limb! Take them out with some holiday spirit with this Headgear Bundle. Yule regret it if you don’t! This Bundle contains 4 pieces of Holiday Season Headgear, usable by all characters.