Zaeed - The price of revenge
Shepard's shadowy backers buy the loyalty of Zaeed Massani, the galaxy's most feared bounty hunter and mercenary soldier. But Zaeed comes with baggage of his own: a mission to settle a decades-old score with Blue Suns Commander Vido Santiago and his platoon of elite mercenaries. Are you willing to pay the price for Zaeed's revenge? New henchman, weapons research, and achievements.